Polityka zarządzania firmy SACHS TRANS opiera się przede wszystkim o naszą misję, czyli osiągnięcie pełnej satysfakcji Klienta poprzez dążenie do perfekcji w jego obsłudze na każdym etapie – od biurowej do transportowej.
Stawiamy również na rozwój – zarówno w zakresie zwiększenia potencjału i szkolenia pracowników, jak i optymalizacji procesów transportowych. Osiągamy to w sposób odpowiedzialny wobec środowiska naturalnego, zgodnie z polityką bezpieczeństwa ruchu drogowego i bezpieczeństwa w transporcie. Bezustannie poszukujemy nowych dróg realizacji usług transportowych w całej Europie. Bez przerwy dążymy do tego, by osiągnąć jak najwyższy poziom w sektorze transportu międzynarodowego, wielkogabarytowego i spedycji, oraz jakości obsługi klienta i bezpieczeństwa.
Strategia Sachs Trans International oparta jest na nieprzerwanym budowaniu zadowolenia Klienta. Stale zwiększająca się liczba Kontrahentów i zleceń jest dla nas drogowskazem, że zmierzamy we właściwym kierunku.
SACHS TRANS to także odpowiedzialny pracodawca. Zatrudniamy ok. 750 wykwalifikowanych pracowników. Na każdym etapie naszej współpracy dbamy o ich indywidualny i wszechstronny rozwój. Nasza kadra to m.in. eksperci w dziedzinie logistyki i transportu oraz licencjonowany instruktor techniki i ekonomiki jazdy. W naszym zespole jest także całe grono zaufanych osób, dzięki którym udało się nam dotrzeć tak daleko.
SACHS TRANS od momentu powstania jest firmą rodzinną, dlatego nasza współpraca opiera się przede wszystkim na wzajemnym szacunku i życzliwości.
Naszym pracownikom zapewniamy ergonomiczne i bezpieczne warunki pracy. Ważnym elementem jest również integracja (m.in. Piknik Rodzinny i firmowe konkursy). Chcemy, by praca dawała satysfakcję i była dobrze spędzonym czasem.